Vad folk tycker om Stjärnstatus

Jag frågade runt lite folk på s.s vad dom tycker om tävlingen stjärnstatus och detta blev svaren.




Sagoljus svarade: Jag tycker de är fruktansvärt, visst roligt när de blir lite mer äkta och så, men jag tycker de blir väldigt liksom promt viktigt att bli guldmedlem och dessutom MÅSTE man logga in varje dag om man inte vill ha djuren i karantän... fruktansvärt :( <3


Valp svarade: Jadu, jag vet inte riktigt eftersom jag inte sett hur tävlingen funkar, men den verkar ju ganska roligt, men det är synd att man ska vara GM till hästarna, guldskötsel & odlingen. Jag kommer nog inte sträva efter några stjänor iallafall ^^ jag håller mig till vännerna än :)



New York svarade: Stjärnstatusen tycker jag personligen blir för mycket! :O Det är ju liksom som en till stalltoppen fast man tävlar om en sjärnstatus! >< Tyckte att det kanske var en lite onödig funktion som säker kommer att starta "fejder" i framtiden! :P



Goaway svarade: Jag tycker den är bra. För man kan inte fuska i den (antar jag?) o.s.v. :) Så det blir ju verkligen den som sköter sitt stall bäst som vinner. ^^





Kommentarer
Postat av: Hannahstallllet

Jag tycker det är Nice ;d<3

Då ser man vilka som tar hand om sin djur och vilka som är inne mycket ;dddd

2010-03-23 @ 14:20:37
Postat av: Sazzy

Nå, det är väl helt "roligt" för dem som inte kan någonsin få pokal :S Alltså istället satsa på det :)

2010-04-14 @ 14:25:34
URL: http://rapsody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback