Vad folk tycker om kedjemejlen.

Jag frågade runt lite folk på s.s om vad jusst dom tycker om kedjemejlen. Detta blev svaren.


Woodandwater svarade: Hatar de ;)



Swalow svarade: hatar kedjemejl och som tur är det förbjudet att skicka såna brev här på s.s :)



Fjällräv svarade: Kedjemail är inte tillåtna på S.s.. Alltså borde dom inte finnas..



Commit svarade: jag tar emot dom ja, men jag svarar inte om jag tycker att det är onödigt :)



Ances svarade: Kedjemail är ju förbjudet på s.s, men trots det är det så skickas de ju hela tiden... Jag tycker det borde vara strängare straff för kedjemail, de som skickar är oftast runt 10 år gamla och skyller på att deras 'mamma läste medlemsavtalet och berättade det viktigaste' (haha, visst).
Hur som helst; Jag gillar inte kedjemail, och förstår inte hur folk kan vara så dumma att de går på dom xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback