Vad folk tycker om stalltoppen :)

Jag frågade runt lite stall vad jusst dom tycker om stalltoppen. Såhär är svaren :)


Goaway svarade: Den är egentligen helt onödig.
Stallet.se var så mycket bättre utan stalltoppen. :) Jag minns då sidan handlade om att faktiskt träffa vänner, och inte vinna pokaler. Det var mycket bättre tider det!


Cromer svarade: Jag tycker att stalltoppen inte är allting:)
det är som en bonus, men jag respekterar människor som satsar bara på att vinna i stalltoppen:)
jag kom på plats 56 denna vecka men jag köpte det efter att stallet hade placerat sig, inte för att stallet klarar sig bra i stalltoppen utan för stt jag föll direkt för stallet:)



Fnissa svarade: Jag tkr att stalltoppen är bra på många sätt och vis men många medlemmar här på s.s överdriver den så mkt! DET är störande "/ Det är många som typ bara bryr sej om pokaler och rosetter och lixom herregud! så viktigt är det vell inte? att man TIGGER röster för att placera sej i st? O_o...



Anonym (Inte ett stall) svarade: Asså Stalltoppen hit och dit, det är kul att vinna, men tkr alla, eller de flesta är för besatta och det känns som om de gör vad som helst för att vinna. De flesta försöker tigga sig till röster genom att tigga :X



Alvadis svarade: Jag tycker att förr var stalltoppen en rolig grej, men nu har det gått överstyr! För många handlar allting om att vinna! Jag tycker att vänner är bra mycket viktigare än stalltoppen!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Håller verkligen med! Som om det skulle vara sant att man får stallpengar och att man kan vinna en tävling! Jag har som regel att jag inte ska ha några kedjebrev och jag blev grymt irriterad på dom som skickade till mig:(

2010-03-03 @ 20:55:40
URL: http://zetacheeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback